Lillebrooooooooor


-Hemma i Linköping-

Surprise last night!!
 Kom ner till middagen igår kväll och såg lillebror och Malin sitta i soffan!!! Johan, och alla andra, hade sagt att han inte kunde åka ifrån jobbet i Åre för att komma hem! Men det hela var planerat, blev så himla glad! Mamma hade gjort magiskt god mat och ikväll blir även det en upplevelse..!
 De drog ut på galej senare men kommer hit ikväll igen för att äta innan han tar natt-tåget tillbaka "hem". Vi fick fina presenter, mössor och breda pannband från Åre/Skistar haha..

OM det funkar med skola, jobb och allt så åker vi alla fem; mamma, pappa, jag, Malin & Emil upp till Åre & brossan längre fram i vinter/vår. Ska kolla scheman och tåg-tider hela vägen hem imon... vill vill vill!

Idag har jag & Emil varit ute och gått och allt gick fint tills Emil fick rycket och lyfte upp mig och kastade mig i en gigantisk snöhög, the fight was on.. Kom hem som två blöta snötäckta hundar.. and it aint over til´ its over..


Snart ska vi sticka ner till farmor & farfar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0