H2O


Jag suger på att dricka vatten regelbundet... har haft huvudvärk i dagarna 3 och jag tror det beror på vattenbrist, skitsämst rent ut sagt, måste ändra på detta!

Har varit på Grands Coffee nu i em/kväll med min fantastiska Nina, saknat henne. Hon är beundransvärd och en otroligt fin vän, vi drack thé, bläddrade tidningar och pladdrade i mysiga timmar!

På torsdag är festen, vår inflyttningsfest, uppskattat antal är runt 30 stycken haha.. så det kommer bli superkul!! Sedan ska vi dansa!


Här är lite bilder från min och Ursulas trip till Köpenhamn fashion week, lite sent but still!



Favoriten! (vi har alltid kallat varann för det, =) ) på Gallery



Jag, går igenom kartan över alla "utställare" & viktigaste märkena!
(Här drack jag minsann vatten iallafall)



Ni fattar varför vi behövde karta och struktur va?;)



Här ägde Bruuns Bazaars catwalk rum! Rådhuset i Kph



Fick inte jättebra bilder direkt, detta är med mobilen, glömde kameran :(

Men loooovely var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0