Götebooooorg


Wiho, har precis pratat med Matildus och bestämt att jag ska åka upp till göteborg 11-14 mars, jag läääääääängtar!! Ska på 25årsfest hos en av hennes tjejerpå lördagen, ska bli skitkul att träffa alla hennes vänner!! & Eeeeemma, saknar min Emma, ska bli underbart att åka upp och parta, mysa, skratta o leva i Gbg 4 dagar med flickorna!

Idag har annars varit en kul dag, effektivt pass med basgruppen ( I like very much ) & skrattfylld lunch med fina flickorna innan seminaret kring vetenskapliga artiklar, som gick som en dans! Ikväll är jag ensam hemma och laddar med tända ljus och lugn inför imorgon, seminarie kring missbruksfrågor, ska bli jäkligt intressant.. !

Köpte fina långsmala ljus idag efter skolan ,till mina 2 ljusstakar i chabby chic-stil som pappa kom ner med, 2 gammaldagsvita, 2 i guld och 2 i silver, fint :) Måste tändas..!

Var mys att prata med Matilda och snart får jag stretcha örat igen innan jag ska språka med Ellen, Emils minsting-syster! Hon har så himlans mycket going on just nu!!

Nej, dags för mat innan Elli-lu-time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0