Lyckorus!

Hej alla fredags-glada!
 Idag kör jag min sista arbetsdag hos Tandl. Henefalk. I hela 6 år har jag knegat extra, sommarjobbat och till och från varit heltidsanställd, men nu är det slut, jag lämnar över stafettpinnen helt och önskar lycka till, underbart gäng här uppe och roligt har vi alltid haft! End to an era hihi =)



Igår blev det en glass efter jobbet med goingarna här uppe på kliniken, sen lite shopping hos moster, ballaste toppen och finaste sjalen, sen hemmåt, vända, tillbaka till stan för en kvällsdejt med Emma och Matilda, vi skrattade ikapp och hade världens bästa kväll! Känner alltid ett lyckorus efter sådana här "dejter", vi hoppas få till en dag/kväll till innan vi far iväg, hoppashoppashoppas!


Som sagt, friday it is, lovely, jag ska hoppa in och jobba 2 timmar på JUVA innan jag ska klippa mig, tjoho inte en dag för sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0