Luffarslöjd

 

Mamma & jag tog en prommis ut till Ullstämma i förmiddags med ett planerat stopp på Salbergsgården, otroligt mysig liten gård med en bod full av vackra ting.. Jag fick hålla tillbaka lite men kom hem med detta, ett grytunderlägg, ganska stort faktiskt, i luffarslöjd. Mamma har ett o jag blev så glad att de fanns kvar så jag norpade mig eget, även om Emil nog tycker att jag är lite knäpp som handlar till en lägenhet vi inte kommer vara i förräns i februari nästa år hihi =)

Den kommer vara så fin när vi kommer hem...

 

Sedan åkte vi ned till stan, in på JUVA och jag fick med mig ett vit topp med lite små pärlor och ett linne med spetsfjärilar. Jag jobbar extra på måndag så kom in till mej på JUVA!!

Nu ligger jag i soffan här uppe & har datorn i knäet, det finns ost, "chex" och vindruvor där nere, får gå ner och sno åt mej lite tror jag...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0