E-legitimation

Är det något jag är väldigt duktig på är det att glömma bort koden till min e-leg. Jag har numera 3 st i omlopp... Varje gång det är dags för csn-frågor vill de att jag loggar in med denna och varje gång har jag en ny... hopplöst!

Nu har vi ätit räkor här hemma, plattat hår och gjort det sista i projekt: packa väskan. Imon åker jag ääääntligen till Emil, blir en vecka i Fjällbacka innan vi far hemmåt mot vår saknade lägenhet och våra saknade vänner i Helsingborg.. det blir några stressiga dagar men roliga som få tror jag!

Allt är verkligen inte klart för Kanada men det löser sig, i nuläget har jag inte panik iallafall... alltid nåt?
Men men, nu säger jag hejdå till Linköping, tack för underbara fina veckor hemma, vi ses nästa år ♥

Kommentarer
Postat av: chrissie

Jag förstår verkligen ingenting av e-legitimation :P haha, ska söka studiemedel och måste göra de genom de och fattar noll! Allting blir så krångligt när allt ska ske via nätet nuförtiden! :O

2010-08-13 @ 00:02:55
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0