Pre-tenta

Gomorron gomorrron!! Nu är vi tillbaka i Helsingborg, med allt vad det innebär...upcoming tenta, aah! Idag kör vi det sista... nervöst.

Lägenhetssökande är också i full gång, 7 lägenheter än så länge.. inget som e tipptopp, nyss ringde en dansk tjej, jag fattade noll haha.. Men vi ska kika på några 3or snart iaf :) Känns spännande..

Igår var sista föreläsn. denna delkurs, sedan pluggplugg hos hos Tiff. Innan jag begav mig hemmåt följde jag med till Liams dagis och gav honom en seeen prellisent (han fyllde i slutet av september så fy på tant fredag). Hittade sötaste popcornskålen på Lagerhaus, med små handtag, när jag var hemma, klockren tyckte jag. Sedan ska man aldrig låta en 5åring gissa vad det är i, Liam gissade " starwars gubbe? batman? spiderman? lego ? ".eeh... njaae, men nåt annat kul! Haha... nästa gång får det bli en actiongubbe ;) hihi... Han är så söt! Tror han blev glad när den blev fylld med poppis hihi...

Nu blir det slutplugg & prommis vid havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0