Maria Montazami



Skönaste bönan i "svenska hollywoodfruar" är definitivt Maria ( läppstiftsjunkien numero 1! ).
Kan säga såhär, jag dog av skratt nyss, mamma ringde och rev av den BÄSTA imitationen av Maria, de kommer ju från samma stad, gurkstan Västerås & för en stund var det som att prata med självaste fru Montazami, tårarna rann och Emil fattade ingenting!

Tur att jag åker hem nästa vecka (tis/ons-mån). Läääängtar efter familjen! Emil åker hem till vackra Fjällbacka så det blir att sakna&längta ett tag där :) Det kan vi behöva, haha!

Nu har vi pluggat klart för dagen så nu blir det mat mat maaaat & ikväll ska jag tvinga Emilen att titta på Desperate Housewives med mig, han kommer älska det...not.

Tog förresten en välförtjänt sovis imorse, vi är helt slut efter allt underbart besök! Vi var på lägenhetsvisning i förrgår och då insåg vi att när vi ska flytta, då ska vi minsann ha rätt höga krav och meeer utrymme!

Toodels..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0