H Ö S T

Fotograferingen idag var riktigt rolig, riktigt proffsig fotografering & journalisten som ska göra hela uppslaget var otroligt trevlig och vi satt kvar efteråt och pratade hur länge som helst.. skitkul att jag fick göra detta!

Har suttit från 12-21 med moment1 idag..nu känns det sååå bra, haft lite problem men nu känns det som sagt mycket bättre:) Bara lite kvar nu..

Imoorn smäller det, domstolsagerande.. jag inleder hela grejen, exciting. På kvällen, runt halv 7, sätter jag mig tåget heeem mot Linköping..brorsan hämtar mig på station runt 22, ska bli så mysigt att komma hem & sitta på bibblan, mysa i huset, tanka lite mer energi från familjen, love.

Både Emil & jag kommer tillbaka på måndag till Helsingborg, jag åker med pappa ner & sen ska vi alla tre ut och äta på kvällen, sedan rullar pappa, som åker hit i jobbet, vidare till Ängelholm för några dagar!

Vi stannar dock inte länge i Helsingborgen, på torsdag åker vi till Lund för att gå på föreläsn. där istället för den vi har på fredagen (Lund ligger 1 dag före oss) & efter den åker vi till ... Fjäällbacka!!! Aneth & Anders ska till Jönkan så vi ska mysa&gosa med Valle och bara njuta av hösten på västkusten, vi tar med alla böckerna såklart :) Upcoming tenta ..

Anyhow, vi ses i Linköping nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Mamma T

Sitter i parken vid oss och tittar på när Liam cyklar "tio varv", slog mig då att jag kunde titta in här en snabbis-dock blev jag ju bara påmind om det tråkiga faktum att du försvinner i flera dagar. Blä säger jag bara! Men jag hoppas att du får det löjligt härligt där hemma! Ring gärna en eller flera hänger, och hälsa familjen! Miljarder pussar till dig finis <3

2009-10-13 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0