Yours to keep

Lovely Friday.. pluggfri dag, har ingen ångest för att jag inte pluggar heller... dont know why! Skrev klart ref. uppgiften igår så det känns bra!!

Idag är verkligen en lovely friday... fick reda på att jag trots allt kan flytta in den 31 i nya lghten, var en massa bök innan men nu är det iallafall klart, känns skitbra!
Varit ner på stan och träffat Erica en snabbis- hon ville låna en bok till hemtentan  (som vi skrev på självaste jullovet) & jag fixade lite hemlisar till ikväll! Ska hem till Tiff & Jocke ikväll på middag - tjöta lite om midsommar !
Jag & Emil har ätit glass i solen, loveli.
Nu ska jag göra mig ready!

Have a good weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0