Vitt

Gårdagen var skitkul skitkul skitkul! :) Väntar med oro på korten som kommer ploppa upp på FB ( ? ) Föris hos Thilda&Emelie & sen dansade jag på Villan med tjejerna och Adde&Olle, perfekt ! 

Sitter och väntar på att få åka ned till Knutan och springa mot Emil! Längtar som en crazy person! Premiär för vita jeans blir det också, nu kan man väl få börja använda dem? Love them.

Ser ut att  bli ännu en toppen vecka!
Imon är det tårta&presenter hos Emelie, hennes riktiga dag imorgon fast vi firade igår!
Ska plugga en heeel del
Faddermöte med vår ledningsgrupp på onsdag
Spinning tis&tors
Fest hos TJ på torsdag (utgång?) Var så jäkla längesen jag var ute med Emil, det längtar jag efter också!
Sen yogan på lördag... å återigen en massa plugg, ligger lite efter (igen) men har iallafall börjat på min ref.uppg. för nästkommande vecka och grupparbetet blir helt klart imon, känns bra!!

Näää, jag är minsann lite nervig, har typ inte pratat med Emil sen i Onsdags, han har suttit i möten från 8 på morgonen till 23 på kvällarna, stackaren....  Igår skulle jag skicka ett fint superlöjligt hjärtegryn-sms till Emil men vart skickade jag? Joo..till Eleni i vår klas... som jag inte ens känner egentligen, känns ju bra haha...Hon svarade aldrig på mitt "förlåt-sms", gaah får en känsla av att hon kommer garva åt mig i skolan imon, haha...

Nä snart time to go! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0