Tjöt & mys

Pluggdejt idag då! Vi är nog rätt klipska för det mesta satt kring policyprocessen & vi hade mest kul åt det hela! Käka lunch med de fina och sen for vi hemmåt, och nu har jag tillbringat eftermiddagen med Sara & Emelie som tog inlinesen fort som satan till Minör och nu har de precis åkt/gått hem! Gick igenom livets stora ämnesområden och åt baguetter som delades ut gratis i skolan idag, prima ballerina! Hade köpt lite godis också & det tog slut fortare än fortast! :) Repris, repris..!
Kvällen blev ännu mer perfekt när mitt fina ♥ skickar jordens finaste sms... !

Imorn är det reflektionsmötesdax, det näst sista, jippi!:D OCH sen ska jag & Sara vara barnvakt / lek-kompisar till Liam, när Tiff har sitt möte i skolan, ska bli sååå kul, hittade ju jordens roligaste lekplats igår haha...

Snart sovatajm, men är lite för sockerspeedad så får ta lite thé och slappa ihop!
Imorgon är en mycket speciell dag, och jag kan inte vara där :( Mamma fyller åååår!! 


Kommentarer
Postat av: Sara

ja gud så mycket roligt det finns på den platsen alltså. Tillomed kul för oss lixom!

2009-05-20 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0