Sommarkyss



Give me summer, give me sun

All I want is fun fun fun!



Sitter och skriver på reflektionsuppgiften
..jämförelse mellan Sverige och USA & dess välfärd, privat eller offentlig service, papper, böcker & nätsidor överallt, 300 ord kvar, sen tänker jag gå och lägga mig tror jag!
Slötitta film och inte anstränga hjärnan alls. Ungefär.

Hade en föreläsare idag som bott 30 år i USA och sina första 20-25 år i ..tada..Linköping! Lite kul faktiskt, såg många ögon som landade på mig där, jag är ensam om att vara från lilla Linkan..men anyhow, föreläsaren, Ingemar, blandade svengelskan hejvilt, han hade visst glömt svenskan sa han men östgötskan hördes starkt igenom när han väl försökte sig på det svenska språket mellan varven... hoppsan, så kan det gå!
(Min mamma säger "hoppsan" på ett så kul sätt att jag kiknar av skratt när jag tänker på det, lätt humor)

Imorgon ska jag ringa in alla tjejerna till spinningen, blir ett tufft pass tror jag, skitkul! Sedan blir det pluggpluggplugg, jag ligger lite efter i läsningen... sen ska jag på bullbjudning hos Jojjo!
Som Tiff sa, blir ju en skön dag, börja med träning och sluta med bullar ;)

Nollemötet idag gick bra det med, är LEK-ansvarig tillsammans med Jojjo, Farre, Lina & Annelie, kommer bli grymt. Vi ska ha vårt första möte som arbetsgrupp nästa vecka, över en öl tänkte vi!

Nä, dags att skriva klart uppgiften!!

Kommentarer
Postat av: jojj-o

once you go jojj-o's bullar, you never go back!

hahaha!

2009-05-04 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0