Pappa Jan





Den ekonomiska krisen håller Sverige i sitt grepp 2009. Men hur påverkar det svensken, Östgöten egentligen? Vilket förtroende har bankerna?
Det bästa sättet att ta reda på det är att gå ut på stan och fråga bankkunderna.

Den första bankkunden som vi tillfrågar är Jan Söderlund. Han är privat kund på Nordea och är på väg in för att träffa sin personliga bankman Gun Andersson.

- Jag har ett stort förtroende för min bank. Jag tycker att de är pålitliga, hjälpsamma och framförallt snabba. Jag fick bra och snabbt stöd för en månad sedan när jag skulle byta bil. Det uppskattar jag verkligen, säger Jan Söderlund och fortsätter.
- Vi har alla våra bolån hos Nordea och just nu är jag på väg in för att få en genomgång av Pensionsfrågorna.


(Ett utdrag från LinköpingsPosten, pappa på högre bilden för er som ej visste=))

Min Pappa älskar att vara med i media, nu senast blev han uppringd och tillfrågad om han kunde vara med för ett repotage om Nordea. De ville ha med nöjda kunder ( såklart?) & pappa är en jäkel på att visa när han uppskattar något så jag förstår att de valde lilla pappa Jan-banan. :D Han ringde nyss och sa att han fanns med på nätet också, jag kan inte få tag på papp-tidningen här ju. Hehe, brorsan tyckte han såg lite ledsen ut och jag får nog hålla med, men som sagt det handlade ju om pensionen, som pappa sa ;) Haha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0