Lycka.

Sitter i sängen uppbullad med kuddar och tända ljus överallt... the och choklad framför en film..mys.

Helgen har varit fin, godaste middagen ever hos T & J i fredags, fick äntligen min chans att fira Tiffs 25 år också!:) Nu förväntar jag mig fantastiska bakverk såklart ;)  Jag satt på golvet i Liams rum ett bra tag, han är så underbar den kiddon - när vi skulle sätta oss och äta & Liam skulle lägga sig fick jag frågan "Är du trött och leka med mej nu?", never ever!! SÅ söt. Lovade att vi skulle leka med hans lek-lera nästa gång jag kom, " när du stannar läänge" var Liams krav:) Smälter.

(tänker inte ens kommentera gårdagens ESC- vinnarbidraget sög.)

Idag stod träning på schemat, spinning klockan 17 trodde jag och T men nej, det började 16.30 haha, T var förvirrad efter sin 8-rätters igår;) men vi stod 45 min  på löpbandet nu, vilket jag alltså kastar bort nu iochmed chokladen! Men imon, på lunchrasten, ska vi simma innan "posterminglet" i skolan, haha så lame.

Annars blir det mest plugg i veckan som kommer, träning & längta efter flytten från freaking Minör haha...

Åter till filmen!
G´nattis!


Pratar sommar med Lottis, var tvungen att kasta in en bild från Miami Beach 2007, heaven!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du har! =)

2009-05-18 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0