I can

Sitter & äter tomat och mozzarella med kryddor, skulle kunna leva på detta..mmmm!!!  Idag blir det Väla med Lojs, Em & Sara, ska hålla i mina små penkisar...ska dock KIKA efter skor till midsommar,, vill ha höga skor som jag inte kan gå i, bara sitta fint i =) Längtar som en tooook till midsommar, ska bli helt underbart, vi ska åka ut ett gäng till Fjällbacka och bara mysa & umgås! Ska äntligen få min "pripps-blå-reklamen"-midsommar, hihi

Nu måste jag äta upp så vi kan åka iväg här ! Ikväll ska jag åka ut till Rya för sista gåååången
:( Meeen på Söndag flyttas det minsann! Åh så underbart, aldrig mer mördarminör!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, snart kommer du äntligen hem!

Det var dumma solen som ställde till det. Dumma solen som annars är så underbar.

2009-05-28 @ 17:10:51
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0