Grejjer!

Oh maaaan vad varmt & svettigt det blir ... grejer överallt i min lilla pluttlägenhet! Men vi kämpar på ..haha
idag har annars varit en mysig dag, när mamma & pappa kom så åkte vi och köpte tidiga födelsedagspresenter till mig, fick en dammsugare & micro- hur bra som helst! Har lånat rätt mycket under året av mina fellow korridorsvänner:)

Sedan köpte vi med oss fika och åkte ut till Rya till Emil&Toffe, stekte i solen ett tag innan jag visade m & p Rya/Råå med golfbanan och havet och huset där de ska semestra i sommar med min morbror med familj:) Det var strålande sol och pappa var lyrisk över alla båtar som låg i hamnen...:)

Efter det åkte vi in till stan, till hamnen och åt jättegod mat och drack vin, stora härliga fåtöljer att sitta i och solen sken, underbart. Nu håller vi som sagt på att packa ner alla mina grejer, de håller på medan jag skriver...hihi

Ska hämta Emils grejer imorrn, sen ska vi försöka få allt i ordning så snabbt som möjligt så mamma & pappa inte behöver åka hem mitt i natten, sen ska Emil & jag fortsätta... blir nog en mysig natt!

Nä, dags att duscha & snart sova..!
Imorrn lämnar jag Minör, känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0