design.

TACK SNÄLLA SNÄLLA SARA SOM FIXAT MIN BLOGG, LOOKS A LOT BETTER THANKS TO YOU!!

Haft en helt underbar dag, på lunchrasten sket i vi i simningen och gick till vårt nya boende istället, åkte runt på karuseller ( mådde pyton, lunchen på väg upp... vekling som jag är) med Sara & Tiff, köpte glass och planera vår shoppingtrip till Malmooee...shoes and dresses:)

Sen hade vi "poster-mingel" i skolan, redovisning av ett grupparbete som alla var less på ungefär haha... men det gick fint, pussade Emil hejdå och åkte ner till Gröningen med Emelie&Tiff, doppade fötterna i vattnet, köpte glass numero 2, satt i sanden, sand överallt, grävde ner våra fötter, varmt som bara den...helt underbart.

Imon ska vi ha en stor pluggdejt i skolan, ska ta med mat och gå igenom det första inför tentan, älskar våra pluggdejter, körde nästan uteslutande sådana till förra tentan & det gick ju bevisligen bra :) Ska köra policyprocessen nu.. men det ser jag nästan fram emot- har så mycket energi efter vårt strandhäng och karusellåk idag haha, ska käka lite först & sen läsa klart alla kapitel, imon efter plugget ska vi sola i Em´s "trädgård" om vädret tillåter, hoppas!

Underbar dag.



Älskar min nya stad...

Kommentarer
Postat av: Erica

Snygg ny design! Håller med, Helsingborget är inte allt för tokigt faktiskt! Jag har med vandrat och suttit på "bryggan" vid gröningen idag med näsan i solen! Underbart pluggbreak! :)



KRAM

2009-05-18 @ 21:31:33
URL: http://ericafika.blogspot.com
Postat av: Tiffili

Idag var en underbar dag! :) Repris snart igen! Pussar

2009-05-18 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0