Band of Brothers


Sötmannen har åkt iväg till MAXI för att handla, passade på att skicka med en beställning på mozzarella&tomat, obsessed for sure...!
Så nu sitter jag ensam här i Råå, lite läskigt för det är enorma fönster i köket i detta huset, läskigt nu när det börjar mörkna .. jaja, snart kommer han hem igen:) Det regnar och jag har ingen jacka med mig så därför stannade jag hemma..


Imon är det skola, nolle-möte & pluggplugg, måste bli klar med uppgiften som ska vara inne på tisdag!
Tisdag är det spinning igen, älskar det..kör 2 pass i veckan med tjejerna & poweryogan vi var på i går var riktigt spännande dock svåårt, konstiga ställningar haha, men jag & Jojjo ska fortsätta gå... simning på det också så har vi hela träningsveckan klirrad! Det bästa med Nautilus-kortet är att det funkar hemma också så jag kommer träna en hel del när jag ändå är ledig och alla andra jobbar hemma i Linktown i sommar haha...:) (Jag jobbar när alla andra är lediga)
Men det kommer bli en underbar sommar för övrigt,  har kommit på att jag ska hänga med så ofta jag kan på Linnéas körningar, hon ska jobba på SJ denna sommar oxå och då får man åka med i tågvärdinnehytten;) Åkte med en hel del förra sommaren! Jätteskoj när man stannar i slutstations-staden en stund eller över natt !


Nu ska jag bädda iordning  sängen efter min powernap tidigare, så jag är redo för Band of brothers när Emil kommer hem, vi satte igång ett Band of Brothers maraton igår och det fortsätter när E kommer hem, sjukt bra är det... helt fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0