1 maj.

Vilken jäkla topp kväll... var längesen jag var så taggad på dans och fest men igår så... !
Vi åt en sjukt god middag som tillagades av Lojs, sjöng "singstar" för fulla muggar...började fegt för mej och slutade med att jag vägrade ge ifrån mig micken! :D

Efter 12 slaget gick vi ned mot stan och jag&Jojjo drog en helkväll på "Tivoli", dansade till schlagerhits och gamla dängor, mycket trevligt folk och en skön prommis hem till mitt andra hem - Lojs&Jojjos lägenhet;)
superlyckad kväll.

Vaknade först imorse och tassade runt i lägenheten innan de andra vaknade till, satt & degade ett tag innan jag gick hem i ett underbart majväääder!

Försök till plugg går sissådär just nu, ingen som helst skrivlust för tillfället...I e.m kommer Emil tillbaka från Lund så ikväll blir det mys&pys. Imon ska vi, alla tjejerna, gå på poweryogan, 75 min!! Jisses... jaja ska bli sjukt kul!

Ska sola på stranden i helgen, lovely!

Kommentarer
Postat av: jojj-o

är du vaken lars, är du vaken lars? har du tvättat händerna, tvättat händerna? är du vaken lars, är du vaken lars? har du borstat tänderna, borstat tänderna?

jag är vaken mor, jag är vaken mor! jag har tvättat händerna, tvättat händerna! jag är vaken mor, jag är vaken mor! men jag glömmde, men jag glömmde tänderna!

2009-05-01 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0