Valberedning

Att sitta med i valberedningen och dessutom vara ordförande innebar mer än jag trodde. Kommunikation tror jag de flesta skulle kunna gå i en kurs i.... Svara på mail är ju en rätt simpel sak att börja med...
Imorgon ska jag & Emil (som lurade in mig i detta haha) ha möte med 3-5 sökande.. på skoltid dock. Får försöka lösa det med min arbetsgrupp, detta måste bli gjort innan Måndag. Försöker få ihop alla tider nu, de får avlösa varandra tänkte jag!
Kul är det, att ta fram en helt ny styrelse, man lär sig en hel del men det är enklast att ha all kontroll själv.. då vet jag vad som görs iallafall. :)

Idag vaknade vi upp till soooolsken ute i Rya, klarblå himmel! Blåste dock en heeel deeel, meen våren är på G, stort G! Åkte ner till stan vid 12 och åt braklunch med Lojs på Mezo, I love! Nu behöver jag inte äta förräns imorgon:)
Men det blir nog en jordgubbssallad ikväll iallafall, himlagott!


Imorgon är det inflyttningsfest hos Lojs&Jojjo, de har fått en jättefin lägenhet! Åker dit rätt tidigt för lite senare ska jag & Emil gå på bio med Tiff&Joakim, "Män som hatar kvinnor", bara Tiff som läst boken dock! Jag är nyfiken..
Blir kanske (med all säkerhet) ett glas vin (eller två) på BaraVara (Henke Larssons krog) efteråt, längtar!

På Söndag kommer lill-moster hit och vi ska fika hela eftermiddagen & skvallra hade jag tänkt, blir loovely! Ska även ta med Socionomen- tidningen jag får hem, där Ann, morfars sambo är med på bild! Lite kul när jag upptäckte... måste visa Sophia när hon kommer!

Sommartid på Söndag, jippi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fel film Du ska se. Här är den rätta

http://www.sf.se/filmer/film?filmid=10002908

2009-03-26 @ 16:25:05
Postat av: Frida

Pappa- jag ska se vuxenfilm nu;).. men du får gärna betala den också ;) Emil verkar inte vilja se shopping filmen...förstår ej varför !?

2009-03-26 @ 16:40:25
Postat av: Lina

Åh Frida, den filmen är så himla bra. Hemsk men BRA!

2009-03-26 @ 18:53:59
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: E

Kul att du gillar mezo och att det var jag som introducerade dig dit :D Får inte glömma att ta ut cash innan bara ;) Kram!

2009-03-26 @ 20:17:33
URL: http://ericafika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0