Vacker utsikt.

Sitter med datorn och har skrivit klart min reflektionsuppgift så nu är jag helt ledig, Emil sitter med sin dator mittemot och skriver på rätt bra...  känns skönt att allt bara flyter på alltså...


Humöret är på topp, strålande strålande strålande & vi var ute på havsprommis imorse...,
Imorgon ska jag hänga i Jojjos lägenhet och på kvällen ska några i klassen gå på After Work, förhoppningsvis fira Toffe som blev framröstad Ordförande för Stampus på årsmötet igår!! Känns sjukt bra med en socionom i styrelsen:)
Snart ska vi åka hem också! Åker hem på fredag med Adde, ska bli sååå kul att träffa flickorna och vara hemmahemma ett slag. Stooor renoveringen kommer ske i samband med min hemkomst så det blir till att sova i damm och leka " inte nudda golv" då jag har förstått det som att mitt rum kommer stå som inskyfflingsrum ..haha.

Nu kommer pappa säkert kommentera detta blogginlägg med " Frida, du har inget rum, det ska nu bli mitt kontor"
BEAT YOU TO IT! ;)

Vad vill jag göra hemma? Jag vill premiärgå min&Linas sedvanliga vårprommisar, gå min morgonrunda, skratta halvt ihjäl mej med tjejerna, dansa, mysa med familjen, äta lax ( påsk påsk påsk ) bära & lyfta hemma (tänkt tanken iallafall), gå till min moster, hälsa på min farmor&farfar, bli uppochned vänd av min bror (Magnus Samuelsson- wannabe;), rota fram trenchcoaten, ta hit resterande kläder (det tar aldrig slut), köra nya brumbrum-bilen, dricka thé i min säng, äta mammas mat, n j u t a av lilla Linköping.

Jag har beställt sol förresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0