Tentatajm



Alla rätt på del 1 på tentan... easy peasy, makes me happy! Men liite svårare frågor hade de kunnat kasta in, vi som pluggat dag & natt den senaste tiden.... men nu ska här inte klagas...
Del 2 redovisas på måndag... gulp!

Jojjo&Tiff kom nyss hit och våldgästade, men de är bra våldgästare !=) Tiff gick igenom min kasse med kläder som jag ratat, så nu hoppas jag budgivningen går upp på tradera haha...härligt värre!




Pool time när Cookie var här!
Tiff: 2 segrar
Frillsen: 1 seger
Karin: 0 segrar
;)




Hmmm...

JAG VILL HA FULLSTÄNDIG VÅR




Lite osammanhängade bilder... men det finns iallafall =)
Nu blir det fanimej inget plugg ikväll iallafall, imorgon åker jag med ut till Emils house..hoppas vi får sol så vi kan gå vid havet, det är så f i n t !

Tjing&haj!

Grattis till Miiiikey som klarade teorin idag/igår(?), grattis&puss på dej snuttgurkan!

Kommentarer
Postat av: T

Meeen jag fann dig aldrig på Trader! :(

2009-03-26 @ 18:41:45
Postat av: T igen...

Trader? Lät ju knäppt.. :)

2009-03-26 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0