SOOOL!!!

Är det kanske t o m möjligt att våren har kommit??? Jag & Emil vaknade av att  ta-bort-grus-från-marken-maskinen höll på för fullt utanför lägenheten, DET ÄR SÅ VARMT UTE NU! Var ute på en kortkort prommis imorse, sedan dess har jag suttit inne med böckerna...................... borde ge mig ut snart, har städat o grejat ett tag, jag n j u t e r av att ha öppet överallt.  Emil ringde nyss och sa att skulle stanna på filmvisningen i skolan efter hans möte. Filmen är gjord av hemlösa... ville så jäkla gärna se den men missade det helt! Emil lovade full recension:)

Helgerna som varit har varit underbara, mamma&pappa och vi hade en underbar helg, ville aldrig att den skulle ta slut. Morfar och Ann var här också och vi käkade lunch i stan och och det var otroligt kul att träffa dem, its been a while! Fick helfräna salt&peppar malare, de är elektriska och lyser, riktigt balla, jag blev hur glad som helst, Emil pepprar och saltar allt nu haha...
Mamma gav mig också prelliseent, lilla julafton för Frida =) Fick ett stooort bulligt cementhjärta med texten " Mysgryn", hur mysig är hon inte.... älskar det!
Middagen ute med mam, pap & Emil var den mysigaste någonsin... maten var underbar, o vi kunde ha suttit hela natten...

Helgen som var , så var Karin här, blev mysmiddag, vin, caféer, Köpenhamn, biljard (jag vann t o m en gång, dock endast för att Tiff råkade ha ned min sista haha... men karin vann ingen! riktig skadeglädje haha) Vi tog oss en svängom med killarna för att fira deras tenta också, hur kul som helst, dansa till massa 90tal !!  Älskade att ha dej här Cookie!

Nu är det sköna dagar...dock upcoming tenta, men seeeen är det snart påsk! Träffa tjejorna igen, längtar längtar!!
Snart får jag använda alla vårkläder, ta väck vinterjackan for good ( vill aldrig se den igen) och börja längta efter sommaren, jag ska lära mig något jag aldrig gjort förut och jag är sååååååååååå redo! Flytväst på, håret uppsatt, vita sneakers,,,här ska seglas!:) Kan inte bli bättre eftersom jag kommer ha världens mysigaste  " lärare " .... ♥

Näää, nu ska jag lämna tillbaka dammsugaren till Sara, kanske tvinga ut henne på en liten prommis? :)
Imorgon blir det pluggisdag som aldrig förr, om vi 3 nu klarar av att plugga, har blivit en del pluggdejtar i veckorna, låter roligare med "pluggfika", "pluggmys" , "plugglunch"... vi hinner med rätt mkt annat än plugg under våra sessions...:D
Puss på er!

GRATTIS TILL TENTAN ERICA!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Affe

Att segla är bara arbete. Bättre med motor, bara tanka, gasa och samtidigt njuta av en kall öl.

Varför ska man arbeta när man är ledig ?

2009-03-19 @ 16:57:10
Postat av: Frida

Pappa, din tönt, haha...

2009-03-19 @ 18:17:04
Postat av: Borga

Aah Frida, mn blir sa varm i hjartat av att lasa att du ar sa himla nyforalskad, mer karlek at folket! =) Hoppas du mar stralande, fast det verkar de ju som du gor ;) Vi far ses i sommar igen och uppdatera oss! pussskraaam!

2009-03-20 @ 08:39:23
URL: http://borga.bogg.se
Postat av: Erica

Låter som att studentlivet leker Fridis!! Jag vaknade av att någon "sågade" i asfalten...lagom kul en tidig morgon när man för en gångs skull börjar skolan vid 13...suck!

Tack för det fina avslutet på inlägget!! :) Blir jätteglad när jag ser det!! KRAM

2009-03-20 @ 13:24:26
URL: http://ericafika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0