Robinson

Med popcornen redo och min nya favvo- grönt the med massor av honung och citronskivor såg vi då det första avsnittet av Robinson, what was with the complaining from the beginning? Shape ut people... Iof hade jag haft samma vision som vissa av deltagarna om jag skulle varit med i Robinson: vit sandstrand, bli brun and loose some pounds. Inte leva i träsk, kanske inte.....nej. MEN nu är inte jag med och får tycka att de är lite halvmesiga .... men det ska bli kul att följa!

Nu ska jag och Eschmil bege oss till skolan,  vi får tillskott av Tipphany in a few hours, plugg it is, 3e boken att gå igenom, sen ska allt sitta fast i huvudet också.... vi har kunskapsdel och essä-del. Pray for me...

När tentan är över ska jag städa min jäkla garderob, r e n s n i n g it IS!
Nu kilar vi, tjing!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer din garderobrensning bestå av att du lagt in några gamla papper eller något som du inte behöver längre o ska slänga ut? =)

2009-03-22 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0