Essä

GODKÄND MED ++ på tentan, vilket är mvg typ (egen uträkning och tolkning) ;)  man kan egentligen bara få godkänt så plussen är bara extra roligt och fick mig att hoppa i sängen av glädje!! En tenta till  avklarad, LOVE :)

PÅSKLOV here I come....


Ikväll är det Stampus årsmöte på Villan, nya styrelsen ska röstas fram och tillsättas! Alla kandidater är intervjuade och det ska bli rikigt roligt att se hur det går ikväll! 2 socionomer är med vilket är riktigt jäkla roligt... aldrig hänt ? Det har varit jättekul att vara med och bestämma lite, ganska mycket jobb men i slutändan var det som sagt lärorikt och skitkul!
Nästa år kanske jag ställer upp själv som kandidat ..?
Nu ska vi äta frukost, kanske ge oss ut en sväng, plugga lite & sen åka in tilll stan på möte!

Dejten med lillmoster igår var så mysig, vi tog en fika på Espresso House och sedan ned till hamnen med resten av Helsingborgarna och njöööt av solen! Underbart... Hoppas vi kan ses snart igen, om inte annat tycker jag att hon ska följa med mej& kusin Matilda till DK, då får jag med mej båda mina favvotjejejer!


Rise´n´shine!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0