Rosa!

Yes, nu har jag ääntligen mobilt bredband och ett sött rosa modem, love it! Killen i butiken försäkrade mig om att det skulle vara busenkelt att fixa & tur för honom att han hade rätt!

Nu sitter jag i vår sommarlya, den är söt som socker, idag har vi varit på stan & köpt varsin väska på myrorna, sen käkat lunch tillsammans innan Linkvink skulle till jobbet och då drog jag till gymmet! Ska bannemig inte bli en slappsommar här inte!

Igår flyttade vi över de sista grejorna och hur det än är möjligt så har vi fått in allt vi vill ha i denna lilla lägenhet, vi bor på 19 kvadrat:) Men det är perfekt! Träffade Olle på stan förut och han menade på att det visst går att ha en inflyttningsfest här, hmm... we´ll see!

NU ska jag duscha & sedan får vi se om jag åker hem till huset (måste hämta mobil-laddaren), Link jobbar över natten och tjejerna har inte kommit hem än! Eller jo! Maria och Matilda kommer hem från Tunisien idag...hujedamej så bruna de kommer vara!! På lördag var det tydligen fest, kuul!!:)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0