Lö-lö-lö-lö (Jag har hittat den på mobilen Jojjo!!)

Vinkväll med flickorna, Sanna & Link(pink) & jag dricker vin o lövar varandra....

Idag har vi gästbloggeri! Susanna Pettersson och Linnéa Isaksson ( she knows this shit )

Pettz här. Paper planes och day n night, Bom Bom Pow spelas på spotify, Frida övar hållningen med ett IKEA bord på huvudet och Linkan tycker att killar kan ersättas helt (på alla plan?) av rosor. Fantastiskt härligt att vara med de små tossorna igen. raparap rasp das armas. raparapa da. lalala- I kväll ska det dansas! LYCKA!
Nu kikar link under Fridas kjol så det är dax att sluta.
Puss/ pettsson

Det är Linnéa vid tangentbordet! Min morbror frågade vad det var för skillnad på kycklinglår och kycklingklubbor och jag kläcker "Kycklingklubbor måste ju vara från hönsens framben!" Säg det inte till någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0