Later..

Återigen en liten update idag, igår hade jag ju kalas för släkten! Fick halsband med en F-berlock från Thomas Sabo av min gudmor, jag älskar det! Fick också pengar..nu ska här köpas en ny kamera utan skit-batterier haha..
I New York kollade jag på frihetsgudinnan genom en kameralins samtidigt som jag försökte byta batterier i den & alla är rätt trötta på min kamera som alltid alltid alltid lägger av...

Brorsan gav mej fria händer att själv välja prellisenter o det gjorde jag idag, köpte en jättefin zink-bytta på Unnerstad, å sen gick jag lös i butiken "Slussport 11"  i Berg, underbar butik med underbar ägare så jag passar på att göra lite reklam för henne med, åk diiit! Ska ta lite kort när alla ting har installerats i Helsingborg..

Har även köpt utemöbler till balkongen hemma, ge hit mina vuxenpoäng nu va! Haha vill nästan hem å se hur allt blir, men när mamma & pappa åker ner o lånar lägenheten ska de ta med alla saker, å mamma får göra plats för det i min annars sååå tomma (not) lägenhet ;)

Nu sitter jag med intensivtoning i håret, känns bra!
Ikväll fika med flickorna
Imorgon Fjällbacka & EMIL! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0