23 23 23 23 23 23 23 23 23 23

23 år! I feel goooood! Förfesten igår var underbar, fick ett så himla fint armband av Jojjo&Lojs, silverlänkar med en stor pärla på, love it!! Tiff hade hittat den finaste koppen ever, med en bricka till / crackers o de populäraste the-sorterna här i stan! Mmmmmm!!! Vi pratade om allas första intryck av varann -  sjukt kul! haha..

NU sitter jag i skolan igen, helt eeensam, inte sett nån annan här faktiskt! Har varit ute på den bästa cykelturen i mitt liv, 4 mil har jag trampat fram med Tiff. Har velat utforska Helsingborg så länge , utanför stan, o idag körde vi! Det är så otroligt vackert här, ni anar inte, fina fina Skåne! Har aldrig blivit så bortskämd på min födelsedag ... Tiff köpte varmrökt lax, bigarråer, jordgubbar, croissanter, fikabröd, smoothies, mmm, vi satt precis vid vattnet och åt - magiskt!
Inte nog med det, vi körde in på en liten inredn. butik på landet ( mamma, jag tog deras visitkort) och där fann jag som en stor krona man kan hänga på väggen,, såå fin, o när jag står där och tänker vart jag kan ha den och om jag ska köpa den..vad gör Tiff då? JO helt sonika köper hon den, love it:) TACK igen

En helt underbar dag med andra ord, allt tack till Tiff, med 4 mil i baken räknar jag med lite ajaj imon? :)
Ikväll ska jag & Jojjo på bio- ska bli riktigt myseligt, säga hejdå också, inte lika kul..:(

Imorgon blir det Linkööping!!! :)

TACK alla som hurrat / hurrar idag, alla skriver så fint =)
PUSS till mamma & pappa som firar bröllopsdag idag!


Kommentarer
Postat av: Linda

grattis i efterskott, skulle sagt det igår, men all tid sprang iväg... kul att du hade en toppendag iaf! kram

2009-06-07 @ 17:14:40
URL: http://lindafrodin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vill se bilder!!!!! Jag e så himla nyfiken på dina presenter! Puss o kram

2009-06-07 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0