SPA på Långa gatan

Ikväll är jag hemma i huset och har hemmaSPA med alla mammas nya produkter.. Hon hade köpt ett stort kit med aloevera produkter i Skåne, känner mig väldigt len i fejset nu.. Håret fick sig en omgång med en dunderkur från Kérastaste i form av inpackning i ampuller, väldigt intensivt som sprayades i håret, barret behöver detta.. Jag ser ut som ett skogstroll tack vare vårt underbara regnväder!
Ska åka hem till lägenheten efter Morden i Midsomer, skönt att bara lägga sig o stensova..!

Igår hade vi myskväll, jag, Karin, Tildus & Maria..såg Vicky, Christina Barcelona å ingen var väl sådär jätteimpad..men mysigt hade vi..fick en gigantisk låda med äpplen och brödpåsar av Karin innan vi sa godnatt, från hennes jobb.. merci! När vi stod på Hemmakväll och skulle välja film var jag tvungen att utbrista i lite bebisspråk/ skrik, Emil skickade en bild på deras nya familjemedlem, collien Valle, det var nog den sötaste valpen jag någonsin lagt mina ögon på.. längtar såå tills jag får se lillpysen!

Imorrn är det äntligen dags för vår flickmiddag hos Kakan, ska inhandla rosé på vägen dit!

Dax att skaka ur håret ur handduken å sen sätta mig tillrätta i soffan med mam&pap

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjaa! Hoppas du ser det här för jag kommer inte åt FB. Datorn är stöööörd. Hur som haver så hörde jag ditt lilla meddelande. Vet inte riktigt när jag är i Linkan nästa vecka men vi hörs så ordnar vi en dejt. Puss!

2009-07-23 @ 12:52:51
URL: http://linahalldi.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är lugnt :-)

Det hade varit jättekul men O jobbar till 19 och jag ska iväg tidigt lördagmorgon på en hästgrej i Strängnäs.

2009-07-23 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0