Skumt!

Nu befinner sig mamma & pappa i min lägenhet i Helsingborg... känns lite skumt faktiskt, typ hela släkten är där, men jag som booor där är hemma haha, men de ringde nyss och sa att lägenheten är intakt och mamma tjatade mest om hur gott det luktade överallt, haha (mjölken jag glömde hade visst inte varit så äcklig som jag befarat, puh). Nu ska de semestra i Råå hos min morbror som är där med familj & sen åka till morfar & Ann, jag vill oockså! Men jag ska vara hemma och jobba!

Nu ska jag snart packa ihop mina pinaler och åka tillbaka in till stan, byta om & kila ner till Nautilus, spinning-time! Ikväll kommer Linnéa hem, blir tidig kväll för imon börjar jag klockan 7, å likaså 4 veckor framöver...oj oj!

Ska kika vidare en stund på Vinterviken först..
Ha en trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack darling! Snart måste vi ses :-)

2009-07-12 @ 21:11:53
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0