I´m back!







Helgen i Fjällbacka .. underbar.
Jag mår så bra, jag är så glad
DU är bäst!

Vi har varit ute i Fjällbackas nattliv, druckit piggelindrinkar (med en riktig piggelin!), träffat mycket nytt folk, träffat Emils vänner, varit på eftermys ( låter såå mycket bättre än efterfest, eller hur? ), suttit på bryggan in på morgontimmarna, fiskat ( jag vann, jag vann, jag vann! ), myst, njutit..



Emil, Petter & Kristin .. JA, bilden är arrangerad ;)

Litet stopp på Josefinas, hos Kristin..där vi fick drinkarna..



å paj..!! :)

Om 3 veckor sätter jag mig på bussen vidare med tåget till Fjällbacka, tills dess ska jag mysa med tjejerna här hemma, på Onsdag ska hela ligan till Karin, lääängtar - åker dit direkt efter jobbet och på kvällen blir det middag komponerad av alla, kommer bli en seeen magisk kväll!!

Denna vecka har min fina fina Emil en herrans massa spelningar & då vill man allt skolka från jobbet lite! Men snart, jättesnart får jag se stjärnan på scenen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0