FF


Gårdagskvällen var bästa! Lott kom och väckte mig ur min skönhetssömn (huvudvärkssömn) o vi däckade nästan unisont igen, tills Linkypinky kom hem, middag kom på bordet och flumflum var igång... 3 tjejer på 19 kvadrat funkade utmärkt, sov med Lottis i min storastora säng, haha.. idag är flickorna i Sthlm, Lotta är...på..en hemlis!

Linky har FF i helgen, "Frida-Fritt" & det skall utnyttjas.. fasen, jag skulle vilja vara på 3 ställen samtidigt, ikväll vill jag vara en fluga på en viss restaurang i Sthlm och i helgen vill jag vara en dammtuss i vår lägenhet.. MEN jag ska pussa på Emil all weekend long & det är vad man skulle kunna kalla .. total lycka!

I e.m blir det gymmet och sedan några glas med flicksen tills natten påbörjat sitt intågande..!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0