Paket i lådan!

Fick  jordens sötaste paket på posten.. en tidig Alla ♥ Dag-present
Tack söta mamma, pappa & Johan..
Längtar efter er!

 


Att lillebruur valt detta själv var för gulligt!


Jag har den finaste familjen man kan önska sej!
Kortet ska jag ha framme alltid!

På Lördag är det på riktigt alla Hjärtans dag men jag åker ut till  Rya hela helgen med E, så jag fick tillåtelse att öppna idag:) Blir jordens mysigaste dag vid havet, bara vi!
Snart kommer Tiff hit med en laddning fika, så vi firar allihop i förväg..:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Desamma darling. Nejdå, haha. Det är ju inte supergott men tillräckligt för att en varje år ska få slinka ner ;)

Ha en mysig kväll med Emil :-)

Pusspuss

2009-02-14 @ 17:59:53
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0