Otis Redding

Mmmmm, love the man...Otis Redding, love love love... Musiken strömmar som aldrig förr... bäst helt enkelt
Vad gör jag uppe så här dags?? Sov faktiskt en sväng men nu har jag vaknat till och ska släcka ner i lägenheten... Emil sover som ett barn som inte går att väcka:)
Vi har haft en supermysig helg ute på landet å nu har vi loooooov i en vecka!! Dock ska vi minsann plugga en hel del haha... men jag gillar det!

En miljard pussar&kramar gav jag mentalt till alla mina fina igår...  Snaart kommer Karin och Linkis hit... i förrgår ringde Matildus och tänkte komma...samma helg! Hon & Maria! Klart jag vill, men det blir nog lite smått trångt i mitt plejs, även fast alla skulle få plats såklart.... men det är ju klart vi fixar... KOM!!

 

Kommentarer
Postat av: borga

Later som om Frida ar lite in loooove, sa himla kul for dig gumman =) !! pussss

2009-02-16 @ 14:50:12
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0