Min söta min söta

Sitter vid MIN egna dator... Världens (utan tvekan) bästa Emil fixade min dator igår... så nu funkar allting prima ballerina... Sjukt glaaaad!! Har precis fått hem msn & spotify på denna dator..lite tekniskt klarar jag också av :)

Har haft så mysiga dagar och konserten i lördags var ruskigt bra... mer rock för varje dag som går, löv it. Jojjo stirrade på sin future husband under hela tiden o var glad över allt spott och svett hon fick på sig haha....
Precis hemkommen från skola & träning... sitter med en kräftsallad och  en fantastiskt stor smoothie.. ska iväg och träffa Erica ikväll, en av de nya socionom-studenterna & även en Lkpg-tös, ska bli jättemys!

Sorry om jag är en segis med uppdateringarna ibland... märks så tydligt haha- då får jag massa sms om jag lever eller inte...hihi...I´m alive and its awesome- njuter av den underbara tiden med allt nu...perfekto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0