Melodifestival och youtubande...

Jaaa nu har den värsta ilskan lagt sig efter branden i veckan.. satans ungar, alla har planer på att ge upp sin lägenhet här ... big time!!

Ikväll har jag varit över hos Lojs och tillsammans med Jojjo kollat Melodifestival, mys, o sen ett evigt youtubande- vi tog en nostalgitrip back to the 90´s, vem kan inte signaturmelodin till
" Kär och Galen"  ... :)
HUR mkt snö som helst har fallit och efter att ha blivit bombarderad med snöbollar från Jojjo påväg tillbaka till vårt hus så bestämde vi att det blir krig imorgon... hoppas det ligger kvar!

Igår hade vi spelkväll hos Tiff&Jocke, hur kul som helst. Rapparkalja med Jojjo som rappare och vi andra, jag, Tiff, Jocke, Emil, Lojs & Toffe som tappra tävlande. JAG VANN, delat med Tiff dock ..haha! Drack jättegott rödvin, det är Emil som kan det här med röda viner..och jag litar helt och fullt på honom och bör fortsätta så! Vi åt upp Tiffs lager på godsaker och rullade ner till taxin .. göra om mycket snart ( vinnarskallen är igång )

Mår så himlans bra.. ett litet wakeupcall slog till igår och jag insåg hur fruktansvärt glad jag  är över att ha en så otroligt speciell människa i mitt liv ... det slog mig mer på riktigt igår, njuta och le... lovely.

Nuuuu blir det tandborstning lääänge efter allt gottis och jag har popcornskal mellan ALLA tänderna, baaaaad!

Bonne nuit les petits!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0