Lund

Babbelobubbelisnicksnack i timmar & godispromenad, Lotti är redo för sitt vårskrik, jag vill också men ännu vågar jag inte! Hade the best time, mitt dygn i Lund! Kom tillbaka till Hsbg i eftermiddags och käka lunch med Adde, tro det eller ej.. men det blev ordentlig husmanskost & gott var det!

Gjorde mej små vår -investeringar (??) så snart är nog CSN slut för denna månad också, brukar vara ganska lätt att se till! Nejdå ingen ekonomisk kris, bara kärlek vid små ögonkast som ledde till direkt praktisk underbar köptvång.

Bilder? Klart ni vill...




Håret är inte lika nasty som det ser ut... haha... örhängena är en rosett och ett par som kysser varandra. Love it



For me, perfecto






I´ll se ya ..

Plugg ? Ja, plugga it is...nu pluggar jag, ciao peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0