Linköping

Efter lite tankeverksamhet bestämde jag mej för att åka hem till Linktown i helgen. Adde& co skulle hem och jag behövde mina tjejor! Så igår kom jag hem på eftermiddagen och mådde genast bättre! Pappa kom strax efter och vi hann bestämma middagsplaner innan jag for iväg till Kaaarin! Pratade pratade pratade, kändes så skönt o hälla ur sig allt för någon man känt i snart 10 år, det gör att man inte reflekterar så mycket över vad man säger... man bara säger helt enkelt.
Totalt okomplicerat.

Köpte grekiskt/italienskt på vägen hem och degade resten av kvällen i soffan, framför tv´n med pappa! Att min tuffa far älskar att se på Lets Dance är nu ingen hemlighet hahaha...;)

Nu ska jag dricka upp min smoothie ( resterna finns i hela köket, mixern fick spelet ) och sedan ska jag&pappa förbi båten innan jag blir nerskjutsad till stan, ska ta en runda och sedan tok-kramas med Karin&Matilda. Matilda ska flytta till Norge i slutet av Februari, alltså en av anledningarna till att jag åkte hem nu!!
I ikväll kommer mamma hem från Tsk-forum, jippi!!!:) Blir antingen en lugn kväll eller en utekväll, jag har inte bestämt mej än!

Skönt med en helg hemma, dock är jag tok-längtig, som alltid!
Puss på er tjusiga damer&herrar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår din toklängtan sötnos. Men det är ju så underbart när man får ses igen när man varit ifrån varandra ett par dagar!

Ses imorgon finaste vännen :-)

2009-02-07 @ 15:39:34
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0