Soon to be...

Igååår gjordes sista tentan för i år, känns underbart.. !! På kvällen gick vi bort till Thilda & Toffe för " efter-tenta-julavslutning-mys-glögg med allt-kväll :) De har en riktig graaan, jag vill också ha , mamma har köpt massa fina nya dekorationer som kommer klä vår gran så vackert, längtar hem!

Idag har vi varit på fältbesök i Landskrona, var otroligt intressant och vi hade tur att få en excellent handledare som gav oss mycket info och ett intressant fall.. en barnavårdsutredning, LVU eller inte ? Imorgon bitti ska vi samlas hos Tiff och börja med all klara ut alla anteckningar och börja skriva, har en braa grupp med smarta huvuden så detta skall bli jättekul, älskar sådana här övningar, vi behöver öva på att skriva utredningar och det får mig att längta ännu mer tills vi är klara socionomer!!! 3e terminen är ju snart klar förresten... :)

Ikväll blir det väldigt lugnt, Emil är i skolan med sin grupp.. jag har pratat med mummy i telen om julen, på söndag åker jag hem :) Imorgon fyller pappa ååååååååår men han ska få present och bli översållad av kramar av mig på söndag istället, hoppas det duger ;)

Nu ska jag tända alla ljus i lägenheten & lyssna på julmusik, endast!


Jag tror att Annelie beundrar mitt innovativa sätt att krossa polkagrisar till julgodiset!
Jag tror att mamma säger " nääääeee fia-stina, du är bra knäpp du.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0