Räddning

NU har jag äntligen mitt himla i.d -rouge i min ägo.. rätta färgen dessutom! Har en kompis, Bobban, som är hudterapeut med egen salong och DÄR fanns det.. hon bröt upp en present-förpackning för att få loss min lilla dosa, underbart gullig är hon! Annars är det restat i hela Sverige... tack snälla B !
http://www.care4u.se/

Om en timme hämtar Lina mig, då ska vi åka till Linda, en gaaammal kompis sen förr, vi 3 höll ihop jämt när vi var mindre, känt varann sen vi var 6-7 år ungefär :) Det ska bli skitkul!

Dessvärre kan jag inte stanna så jättelänge, mamma o pappa hämtar mig runt halv 6, ska på julkonsert i Klockrike kyrka, "Änglarnas tid" heter konserten... kan det blir mer Frida? ;)
Ska bli jättemysigt!!

IMON åker jag till västkusten, jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0