Merry early christmas!

Jihuuu, idag after school åkte jag & Tiff ut till Väla och köpte varsin lila spikmatta, ååh längtar tills jag skall lägga mig med ansiktsmask och hela grejen och bara njuuuta, det är underbart! Emil var också jättenyfiken :)

Sista skoldagen idag innan tentan på torsdag, yakes- vi satt i skolan igår från 11-19 och gjorde rep.frågor, hade alla rätt i princip så det känns bra !! ( oj nu låter jag som X, X & X.., sorry Tiff & Lojs ;) )

Annars? Ikväll ringer mamma och vi ska prata pappas present :) Imorgon fyller Joanna 25 år, firas med öl på Haket, plugga i skolan - först juridiken (detta är alltså juridik-kurs2) & sen den andra skiten haha...som tur är så kommer Nina in till pluggpass 2 när alla andra går hem, så jag slipper våndas själv!


Nää, nu smiter jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0