Kvällsljus


Hemma från min Lotti, varit ute läääänge och gått, vi har en traditionsenlig runda som vi nästan omedvetet följer, lång är den! I februari börjar L sin praktik i Sthlm, sååå spännande, så myycket prat om det! Lotti ligger 1 termin före mig på soc. utbildningen så jag får utlopp för all min nyfikenhet där... perfekt. Sen gick vi hem till L & drack thé och åt mackor, mysi mysi!

Imon blir det lite stan med Lott, lite smink-förnyelse & fika/äta med Karin :)

Hockey med pappa imon kväll.. Linköping möter Rögle.. mina andra "hemtrakter" ;) Jag älskar att gå på hockey, stämningen och engagemanget från alla hockey-fantaster..och spelet såklart! Fick nys om att det finns gratis kexchoklad (& fika) i pausen..VIP here I come ! haha..

Måste  ju nästan slänga upp kort från jul också,.. en mycket nöjd Frida..ska hitta m & p´s kamera först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0