Juldagsmys


Aftonen igår var underbart lugn och mysig, tomten hade gått i samma tankebanor som mig i år ( mystema ) :)

Tända ljus, skratt, frågor om förr, julklappar, gottis, musik, mmmm... fick så många fina sms igår, Toffes var nog bäst, video med texten" god jul från er transa-toffe" hahahaha..

NU ska jag o mammi ut o gå i snön, älskar att gå omkring här i Vidingsjö, minnen från alla hörn och kanter .. ♥

Julfilmer, julmat & julgodis står på schemat idag.. mmm! Jag är helt slut hela tiden, övertrött - terminen tog kål på mig haha, det är helt otroligt skönt att vara hemma, inte passa tider, inte stressa, inte planera..love it.

 

MEN jag saknar min underbara fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0