Gran-jakt

Sååådärja, allt "klappat & klart " inför imon :) Ikväll ska jag ligga utslagen i soffan och äta julesnask och bara mysa! Mötte upp Karin, Hellan & Tildus på stan, alla hade något kvar att fixa..haha Nu ska jag skicka notan som bror min är skyldig mig ;) KRYA PÅ DEJ säger vi för övrigt till Johantoan, som åkt på hjärnskakning efter att ha landat på huvudet i backen..illa! Men som Johan skrev i deras blogg.." mina nya googles klarade sig"..;)

http://johanmarcusoskar.blogg.se/


När jag shoppat klart kom pappa & hämtade mig och vi hade i uppdrag att fixa gran, ja vi är alltid ute i sista minuten på den punkten haha, åkte runt ett jäkla tag innan vi hittade the perfect one... Ikväll ska pyntas!

Nu ska jag slå in julklappar! Ha det lovely ikväll, glöm inte kika på "Uppesittarkväll" ..hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0