Soooommar.

Himlans varmt idag... jisses! Hoppas alla som hade semester och ledigt njöt ordentligt :)
Efter jobbet idag träffade jag världens bästa Åsa, åt mackor och slimsinmackor på Espresso House, love! När vi skildes åt tog jag svängen genom H&M och träffade finaLina, blev en blommig jacka och L köpte 2 ursnygga linnen och en klänning, se där ja!
Nu har jag kommit hem från träningen, rätt folktomt på gymmet idag... I wonder why?!:)

Imooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorgon får jag äääääääääääääääntligen pussa på min älskade igen, gud så mysigt det ska bli, har packat klart och vill åka nununu! Men först ska jag jobba några timmar imon, bjuda på lyxfika och säga hejdå till jobbet innan jag sätter mig på bussen, jihu!



Längtat ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0