Smarr.

Vi har det löjligt bra här i huvustaden... hade en mysdag på söder igår & tittade i söta butiker innan vi gick hem och åt middag o laddade inför kvällen... Igår var en SJUKT BRA kväll, Emil o co. fick hela stället att vibrera och Simona, Martins flickvän, gjorde ett sång-inhopp o drog av en låt helt otroligt bra..! Jag & Christine befann oss front row hela sista set:et. Thilda och hennes vänner & Joanna med pojkvän kom dit och det var så kul att se alla!
Vi dansade tills fötterna var ömma & kläderna varma..!

Idag har vi haft en mysdag på stan. Hela gänget, jag, Matilda, Maria, Emil, Christine, Karin& Magnus (Kihla), Linnéa har åkt hem och jobbat =( Vi saknar dej! Maria var också tvungen att åka hem för att signa ett hyreskontrakt, buhu!
Vi gick på TGIF och drog av lite shopping också!

Nu sitter jag, Karin & Matilda i lägenheten och dricker rosé/fanta, ska gå ner till Engelen om en timme & se 3e spelningen med "Another late night" alltså Molle och kompande Martin&Emil... Imorn ska jag , Emil & Matildus sitta på en buss 09, ..

Alla vill gå vidare efter sista spelningen ikväll.... hur gör vi ? :)

Kommentarer
Postat av: Jojj-O

håll igång hela natten, sov på bussen!

2009-08-19 @ 21:35:03
Postat av: Mizz Linkan!

Ni skulle bara våga att gå hem efter spelningen asholes! :) Tänk på mig som måste sitta på svettpendeln...buhuhu. Tänk särskilt på mig när Does your mother know med ABBA spelas! Puss

2009-08-19 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0