Vänskap

Hej min kära vän!
Ville bara kolla hur det är med dig. Jag och karin pratade om vänner igår och att vissa blir så buttra utan anledning. Så sa vi att dom riktiga vännerna faktiskt är dom som man inte alls behöver konstla till det med. Som man bara skulle kunna ringa när som helst utan några konstigheter, och då gav jag dig som exempel. Nog för att det såklart är tråkigt att man inte hörs oftare. Men huvudsaken att man vet att man har varandra, inga måsten bara pure friendship. Thats my cup of tea.
Ville bara säga det.
Sov sött :)

- Fick detta meddelande av Jenny, underbara Jenny...
Det är sådana småsaker som gör hela dagen...det är så rätt, så sant, så bra!
Blev så jäkla glad så Jenny, du får ta att jag publicerade det här ;)


Jag och ballaste Jenny doin´ Hollywood :)


Sushi på San Francisco airport



Kommentarer
Postat av: Borga

Bloggen återställd! ;) jag vet jag borde skämmas!!

2009-04-20 @ 12:07:31
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0