VALBORG

Today is valborg-day! Ska "fira" hos Jojjo&Lojs med middag & sen får vi se vart kvällen tar oss :)
Körde ett spinningpass med tjejerna förut, det är sjukt jobbigt och ruskigt roligt. Körde i tisdags också, kändes riktigt bra, nu kör vi träningen igen, stenhårt. På lördag blir det poweryoga, yeah!

Var nere på stan rätt tidigt imorse, Emil skulle klippa sig så jag åkte med in och strosade ett tag innan mitt pass började. Vi satt nere vid vattnet en stund, heeelt vindstilla och magiskt fint! Jag älskar den här stan! Älskar vädret vi har, det är som sommar sommar sommar sommar sommar...

Näää, nu ska jag göra mig ready för ikväll! Visste ni att Valborg kallas "gräspippardagen"? Haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig valborg :).

2009-04-30 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0